چارچوب های سازمانی

شعار سازمانی اکسیر آسو در برگیرنده فرهنگی ست که سازمان را با آن اداره می کنیم “نوآوری چشم انداز ماست” . ما در اکسیر آسو همواره به دنبال پیاده سازی آخرین استانداردها و به روز ترین تکنولوژی ها هستیم و تیم ما همواره در حال پیشرفت است. اکسیر آسو متشکل از بهترین هاست و فرهنگ پاسخ دهی، نوآوری، پایداری و مشتری مداری را اصل اساسی خود قرار داده است.

ما ``مشتری مداری`` را در مرکز تمام فعالیتها و فرآیندهای خود قرار داده ایم

ما در اکسیر آسو معتقدیم برای حفظ مشتری، به اندازه جذب مشتری بایستی مهارت داشته باشیم. سهولت ارتباط مستقیم با بخش خدمات مشتریان، پاسخگویی 24 ساعته به صورت مشاوره فنی و توجه به بالاترین سطح استانداردهای محصولات از جمله مواردی ست که ما برای دستیابی به این هدف مهم، برای مشتریان خود فراهم نموده ایم.

ما برای منابع انسانی خود ارزش قائلیم.

با پیاده سازی آخرین و به روز ترین استانداردهای منابع انسانی از جمله اورسا، مبنای اصلی کسب و کار خود را بر احترام به سرمایه انسانی سازمان و توجه به نیازهای پرسنل خود قرار داده ایم. در طولانی مدت، موفقیت یک سازمان با تکیه بر رضایت اعضا اتفاق می افتد.

ما به ``نوآوری`` متعهدیم.

نوآوری می تواند برای سازمان های بزرگ، مشکل باشد. اما در اکسیر آسو ما این امر را ممکن کرده ایم و مدام به دنبال بهبود فرآیندهای جاری سازمانی خود هستیم تا بیشترین ارزش را خلق نموده و بهترین خدمات را به مشتریان و نیروی انسانی خود ارائه دهیم.

ما به ``رهبری پایدار`` متعهدیم.

رهبری پایدار به صورت ” برطرف کردن نیازهای امروز کسب و کار، بدون قربانی کردن نیازهای آیندگان” تعریف می گردد. ما در اکسیر آسو، با استراتژی حفظ محیط زیست و منابع اصلی سازمان را اداره می کنیم.

× ?How can I help you